Mixology Music

Lirik Lagu

Lirik Lagu Iya Iya - Eleena Harris

 

Kerap sekali kau persoalkan dia

Seakan tidak percaya kenyataannya

Apa kau cemburu dengannya

Luahkan semua akan aku semai dalam dada
Iya iya sayang aku dengar
Iya iya jangan jangan ulang
Engkau pun tahu diri mu satu di hati aku
Iya iya sayang aku dengar
Iya iya jangan jangan ulang
Engkau pun tahu diri mu satu di hati aku
Jangan risau
Jelas sayang aku dan dia tiada apa
Mahkota hati ku cuma kamu saja
Apa kau cemburu dengannya
Apa kau sengaja mahu
Luahkan semua akan aku semai dalam dada
Iya iya sayang aku dengar
Iya iya jangan jangan ulang
Engkau pun tahu diri mu satu di hati aku
Iya iya sayang aku dengar
Iya iya jangan jangan ulang
Engkau pun tahu diri mu satu di hati aku
Jangan risau Jangan hirau
 

Rahsia Hati - Zizi Kirana

 

Lirik Lagu Rahsia Hati - Zizi Kirana

Lirik Lagu Rahsia Hati - Zizi Kirana

Diri Tertanya wajah siapa
Bayangan Kasih didalam mimpi
Bagai Dikunci tiada ku ketahui
Mungkinkah Kau si penghuni hati

Tidak Di mata tapi merasa
Pepohon Rendang berbunga lagi
Bagi menanti cinta yang sejati
Kan menjadi milikku abadi

Manakan aku tahu
Membisu Tanpa perkataan
Kita menjalin rindu
Membisu Tanpa perasaan

Rahsia Hati
Tinggal Rahsia hati rahsia hati
Siap Sangka dan siapa tahu
Rahsia Hati tinggal rahsia hati disembunyi

Jika Ternyata dia jejaka
Pembawa Kasih seperti mimpi
Bagai Terpatri tiada ku ketahui
 

Hanya Dirimu ft Mark Adam - Eleena Harris

 

Lirik lagu Hanya Dirimu - Eleena Harris ft Mark Adam

Tak pernahku merasa
Perasaan begini
Cinta rasa bernyawa
Dah lama aku menanti

Suasana berbeza
Kini mula berarti
Meski cahaya senja
Kau hadir terangi

Hidupku hatiku
Kau lengkapi aku
Dirimu diriku
Kan menjadi satu

Jujur hanya dirimu
Hanya dirimu yang lamaku tunggu
Jujur hanya dirimu
Hanya dirimu yang selaluku mahu

Oh ada kau ku sempurna
Akan aku hargai
Tanpamu ku derita
Tak sanggupku lalui

Suasana berbeza
Kini mula berarti
Meski cahaya senja
Kau hadir terangi

Hidupku hatiku
Kau lengkapi aku
Dirimu diriku
Kan menjadi satu

Jujur hanya dirimu
Hanya dirimu yang lamaku tunggu
Jujur hanya dirimu
Hanya dirimu yang selaluku mahu

Jujur hanya dirimu
Hanya dirimu yang lamaku tunggu
Jujur hanya dirimu
Hanya dirimu yang selaluku mahu

Jujur hanya dirimu
Hanya dirimu yang lamaku tunggu
Jujur hanya dirimu
Hanya dirimu yang selaluku mahu

Hanya dirimu

 

Waris - Tepuk

 

Lirik Lagu Tepuk – W.A.R.I.S

Tepuk tepuk (x2),
Tepuk amai-amai,
(repeat)

Tepuk amai-amai
Belalang kupu-kupu,

Tepuk baby pandai

You know wa caya sama lu.

Bila sudah pandai janganlah jadi hantu
Jangan mandai mandai
Sebab dato hattan tahu.

Petang-petang tolak stroller
Rasa macam high roller,

Sambil-sambil makan yoghurt
Tengok orang buat yoga
Jam tepat pukul lima
Masa untuk tengok finding Nemo.

Stroller masuk dalam bimmer
Balik rumah now here we go..

Tepuk tepuk (x2),
Tepuk amai-amai,
Tepuk tepuk (x2),
Tepuk ramai ramai
(repeat). 

Tepuk sebelah tangan
Memang takkan bungi
Tepuk dua tangan bagi hilang rasa sunyi.

Tepuk laju laju biar sampai lalat mati
Tepuk dahi orang nanti takut makan hati.

Takdehal tukar lampin
Sama macam pakai sampin
I’m a daddy now and I’m swaggin’

Parent squad is what I’m yellin’
Siap pakai wangi wangi
Sebab jap lagi nak ambik mommy,

Dress you up like a rap star
‘Cuz you both are my cinta hati.

Tepuk tepuk (x2),
Tepuk amai-amai,
Tepuk tepuk (x2),
Tepuk ramai ramai
(repeat).

Bila dah besar baby
Nak jadi apa?
PM, doktor, tentera, ataupun jurutera,

Kalau nak jadi rapper,
Kena tunggu dad bersara
Jadi dari sekarang baby kena belajar baca.

Mommy tak kisah
Baby nak jadi apa.

Asal kerja halal
Tak susah ibu bapa.

Apa baby suka
Buat mommy dan dad bangga
Kami sentiasa doa baby akan berjaya.

Tepuk tepuk (x2),
Tepuk amai-amai,
Tepuk tepuk (x2),
Tepuk ramai ramai
(repeat several times).

 

RSS feed